tisdag 22 februari 2011

Kamera rensad

Vi har äntligen fått tummen ur och laddat batteriet till vår digitalkamera. Den har legat stendöd sen i maj 2010 så när vi nu kollade igenom korten igen så blev man ju nästan lite tårögd över att se hur små krypen faktiskt har varit. Titta bara nedan.



Sen kom det dock fram en bild som inte alls var särskilt liten. Snarare rätt äcklig. Och i samband med denna frågar jag mig - varför fick jag aldrig något Bragdguld för detta? Troligt att det skulle vara lika jobbigt att åka lite skidstafett jämfört med att gå runt på de här fötterna i en månad.

3 kommentarer:

anso sa...

Den första bilden borde ni rama in! Vackert!

Jullan sa...

Ja det har vi faktiskt gjort. Men du tycker inte att vi skall göra samma sak med mina fötter då förstår jag? ;)

AnneSophie sa...

Haha....nej, vem vill bli påmind om den delen av graviditeten?! Jag minns mig själv som slank, superfräsch med fin gravidmage och utan alla följdåkommor =) Så alla foton efter v.25 gömmer vi undan....hahaha