tisdag 22 februari 2011

Checklista

  • Ringa Försäkringskassan och fråga hur jag anmäler en provisionsbaserad lön. Möts av telefonsvar som säger "Vi har tekniska problem just nu. Du kommer att bli framkopplad men vi kan kanske inte svara på din fråga". Hejja statliga instanser.
  • Ringa nya jobbet och höra hur första veckan ser ut och vad jag skall göra
  • Dammsuga upp grustaget som blev efter att jag dragit in vagnen.
  • Äta
  • Styra med bröllopsfotograf
  • Styra med sång i kyrkan. Björn spelar svår och vill inte sjunga.
  • Komma på ett fint färgtema.
  • Hitta skor och beställa rätt omgående så jag kan gå in dem.
  • Försöka luska ut vart Björn bokat restaurang på fredag för vår BF-middag. (Barn-Fri)
  • Tvätta
  • Peppa inför Body Combat pass ikväll trots världens snorigaste näsa. Är dock ej förkyld men blir ju bara supertäppt ibland.
  • Ge mig ut i det fina vädret och gunga med barnen.


Nu skall jag bara sätta mig och titta lite på TV först. Sen...

Inga kommentarer: