lördag 4 december 2010

We go way back

Jag brukar ofta säga till Björn när vi får höra att folk skall ha barn/flyttat ihop/köpt hus (eller gjort andra mogna saker) att "Men gud - dem har väl inte varit ihop så länge?".

Imorgon har jag och Björn varit tillsammans i tre år. Själva har vi ju bara hunnit med följande;
- flyttat 4 ggr
- köpt 3 lägenheter (första var en hyresrätt och första lägenhetsköpet var jag ju faktiskt inte med på om jag skall vara ärlig)
- förlovat oss
- varit gravida i nästan 9 månader
- och numera lyckats hålla liv i två små bebisar i nästan 1 år

Man kan säga att jag kanske skall sluta kasta sten i glashus.

2 kommentarer:

ALVA.B sa...

Hittar man rätt så gör man! Då är det ingen idé att vänta!

Jullan sa...

Ja men eller hur? Gammal och grå blir man ändå, då kan man lika väl bli det tillsammans med någon.