onsdag 25 augusti 2010

3 av 4

Fick kläderna jag beställde igår. Det är snabba puckar det, jag beställde dem i lördagskväll och hade dem hos mig i Linköping på tisdag eftermiddag. Det är väl bra? Facit av beställningen blev att 3 av plaggen funkade alldeles utmärkt. Kjolen däremot som jag beställt var på tok för liten. Det stod visserligen i recensionerna av plagget att det var lite litet så jag gick upp en storlek men det verkar som om att jag skall behöva XL storlek. Det bästa är att det verkar rätt smidigt att skicka tillbaka saker, de har till och med skickat med en fraktfri påse tillbaka.

Så det är väl dagens projekt. Sen måste jag gå och sola inför lördagens bröllop. Och jag måste färga håret. Det ser grovt missfärgat ut just nu med ljust hår lite här och var blandat med jättemörkt uppe i topparna. Frisören tyckte jag skulle bli blondin igen när jag klippte mig igår. Alltså riktigt riktigt blond, typ vithårig. Får suga på den karamellen lite tror jag.

Inga kommentarer: