måndag 24 maj 2010

Hurra för mig!

Idag fyller jag år. Inget direkt märkvärdigt med det, om sanningen skall fram så hade jag faktiskt nästan glömt bort det. Alla dagar flyter numera in i varandra så det spelar liksom inte så stor roll tycker jag. Men naturligtvis är det ju alltid kul att fylla år. Om 2 år fyller jag 30, sen tror jag att jag skippar att fylla mer efter det.

Dagen började med "skönsång" av Polly kl 05.58. Snäll-Björn tog med henne ut så jag fick sova lite till. Efter det hann vi med lite presentöppning innan Björn drog iväg till jobbet. Jag fick en systemkamera!! Vi har pratat länge om att köpa en så vi kan ta lite bättre kort på barnen men det har liksom aldrig blivit av men nu har världens bästa Böna varit iväg och köpt en. Nu skall jag bara lära mig vad alla knappar och rattar är till för så jag kan börja fota. Har satt batteriet på laddning, det måste ju vara steg 1.

I övrigt kan det bli en rätt busy vecka. Imorgon och på onsdag åker Björn och jobbar i Linkan så då är jag ensam med barnen. Det är väl inget jag oroar mig för direkt utan jag hoppas på bra väder så vi kan vara ute så mycket som möjligt. Sedan funderar vi på att åka till Gotland i slutet av veckan och över helgen för att fixa lite med stugan. Vi får se hur det blir med det, vill inte fara runt med barnen för mycket heller.

Nu får vi se hur den här dagen fortsätter. En sak är säker, de grå håren kommer i stormande fart..

2 kommentarer:

AnneSophie sa...

GRATTIS!!!

Annikasan sa...

Grattis igen! Nu har precis jag och mina kollegor suttit och skrattat åt fina fötter. tack! Hahaha.

Vore mysigt att ses snart. Det ffår jag styra upp. :-)