tisdag 20 april 2010

Klädproblem löst

Eftersom jag har världens bästa pojkvän, eller sambo som man kanske säger så har jag nu en outfit inför lördagens festligheter klar. Man kan aldrig vara ute i nog god tid om sånt här. Nu kanske det inte syns på bilden men det är ju en fantastiskt söt skapelse i ljus ljus rosa med lite broderier på. Till detta lyckades jag även snika till mig ett halsband med en sån där liten tag, typ sån som det i vanliga fall står ens blodgrupp på. Till detta tänker jag ha ett par highheels som jag också fått av Björn en gång i tiden samt ett par lacktights. Jag tänker mig även svarta sotade ögonen för att väga upp det flickiga i tröjan. Vad tror ni? Bra eller anus?

Fattas bara att barnen hinner lära sig gå, drar tag i tröjan och dregglar sönder alternativt spyr på den.

Inga kommentarer: