tisdag 6 april 2010

Håll tummarna!

Förra veckan var mäklaren här och tog kort på lägenheten och bara 2 dagar efteråt ringde hon och meddelade att det fanns en intressent. Så nu får de komma och titta på en förhandsvisning och lägger de ett tillräckligt bra bud så släpper vi den och slipper på så sätt styra med visning. Kan ju vara rätt skönt att slippa släpa iväg sängar och annat.

Drömmen är ju att de ger mer än vår gräns så vi slipper hålla på och dividera. Jag är nämligen inte så bra på sånt. I somras var vi på loppis på Gotland där jag fick syn på en taklampa jag ville ha. Tjejerna som sålde föreslog att jag skulle köpa den för 40:- men jag lyckades pruta upp den till 100:-....


Uppdatering: Det blir förmodligen inget bud från de som var här. Tydligen ville de bo högre upp, eller rättare sagt högre än de gårdshusen som finns inne på gården. Man kan ju tycka att mäklaren borde sagt till dem direkt att så inte var fallet så hade vi sluppit hetsstäda och pajja dagens matschema helt och hållet. Nya tag på den riktiga visningen helt enkelt..

4 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Håller alla tummar och tår!

Cain sa...

Lycka till!

LaVerde sa...

Ligger lägenheten ute på Hemnet? Vore kul att se bilder!

Jag vet hur nervöst det är att sälja, har gjort det två gånger det senaste året....håller tummarna att det går bra för er!

Jullan sa...

Hemnetlänk kommer så fort den ligger ute. Då får ni se hur stor lägenheten ser ut på kort. Vilket den inte är i verkligheten..