torsdag 11 februari 2010

Barnsligt exalterad

På lördag skall jag och Björn ha egen vuxenkväll alldeles för oss själva. Bord är bokat på restaurang Göteborg, barnvakter är inhyrda i form av mormor och morfar och jag funderar på att ta på mig lite parfym dagen till ära. Kanske skall man slå till på något klädesplagg som inte är indränkt i spy också? Vi är båda skitpeppade inför kvällen och jag känner inte den minsta ångest för att lämna barnen. Inte än i alla fall. Till saken hör att restaurangen ligger på ungefär 3 min promenad avstånd från vår lägenhet så om något skulle köra ihop sig helt så är det inte särskilt långt hem.

Nu är bara frågan vad jag skall inmundiga. Hjälp mig välja från deras meny här!

1 kommentar:

Louise sa...

Ört- och vitlökskryddad kräfttoast

Oxfilé (du kan inte ta något annat!)

Nöt och kolapaj!

(märks att jag går på diet va??)
haha!