måndag 30 november 2009

Sengångartempo

I helgen har jag, eller vi inte gjort ett skit. Vi har verkligen inte gjort något alls. Vad jag dock har lärt mig är följande:

  • Bara för att Björn fyllde år i fredags betyder inte det att jag skall låta honom välja film mer än nödvändigt. Jag har tex sett Transformers 2 i helgen. Det mina vänner är att jämställa med kinesiskt vattentortyr.

  • Det är helt OK att sova en liten middagslur mellan 13-17 varje dag också. Som tur var inföll lördagens sömn med ett specialprogram tillägnat Tipsextra. Björn fick med andra ord sitta och titta på fotboll medan jag sussade sött i hans knä.

  • Jag orkar vara ute och gå i exakt 15 min. Efter det är jag helt slut.

  • Jag kan hålla mig i exakt 2h per natt innan jag behöver gå upp på toa. Det gör att jag sover ungefär 6h per natt, fast uppdelat på 3 omgångar då.


  • Bara för att Björn fyllde år i fredags betyder inte det att han skall förvänta sig att få en födelsedagspresent på just den dagen. Den kan faktiskt komma lite när som helst. Eller när jag fått energi att gå iväg och köpa den.

  • Jag har också lärt mig att namnet "El Classico" lätt kan bli lite uttjatat.
Roligare än så blir det liksom inte..

Inga kommentarer: