torsdag 10 september 2009

Ska vi bli kompisar?

Jag fick den härliga boken "På smällen" från min ännu härligare vän Louise för några veckor sedan. Boken är skriven av Ann Söderlund och Hannah Widell och är lite mer avslappnad än allt annat man läser om barnafödande hit och dit. Dessutom bjuder författarna på egna dråpliga historier om både det ena och det andra.

Men vad jag egentligen ville komma fram till är att jag skulle vilja bli vän med Ann Söderlund. Hon är ju bara så himla härlig, superglad och öppen hela tiden utan att bli sådär för mycket och störig. Eller det är ju bara vad jag tror. Men det finns ju folk som är väldigt öppna och som dessutom måste tala om för alla i sin omgivning exakt vad dem tycker, såna personer orkar jag inte med. Men Ann däremot. Hon skall för övrigt tydligen vara med i någon Robinson-light variant på TV nu snart som jag tror kan bli rätt kul.

Jag inser att det låter som att jag har en crush i henne, det har jag inte. Men om någon känner henne så kan ni ju tussa ihop oss. Lite stalker varning här ja..

Inga kommentarer: