onsdag 26 augusti 2009

Hämnden är ljuv


Den här bilden är på en mindre munter Björn som jag igår tvingade i lite blodpudding. Det är nämligen typisk preggo-mat som tydligen skall vara bra för järnvärden och sånt. Jag höll även på att få ett spel på Björn när han senare vill ha ett glas mjölk till - man måste nämligen dricka något med c-vitamin för mjölkprodukter tar ut järnvärdet helt. En väldigt mysig tisdagkväll med andra ord. Särskilt eftersom vår fläkt är lite sådär..

Straffet från Björn var obarmhärtigt. Idag "tvingade" han upp mig på morgonen för att stryka hans skjorta. Han sa något om att det minsann inte skall vara en lekstuga att vara gravid och att jag borde axla hemmafru rollen bättre. Typ. Så här får ni v2o bilden, iförd ett par otroligt fräscha trosor. Yummie.



Och naturligtvis så har inte B tvingat mig till något, snarare tvärtom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

efter att ha läst ditt inlägg ringde jag eva och framförde innehållet. personligen skulle jag aldrig ens våga fråga eva om hon vill stryka mina skjortor. så whipped är jag =(

hejja björn!

/D

Jullan sa...

Oooooh detta skulle tas med ironi. Naturligtvis hade jag tvärvägrat ifall Björn "tvingat" mig till något sånt här MEN ibland kan till och med jag vakna på den bra sidan och få för mig att göra något sånt här! :)