onsdag 1 juli 2009

Status

Vecka: 13
Mår: Helt ok, känner mig som en fet 5 åring dock. Har dessutom jätteont i svanskotan??
Har mått: Mådde kanon fram till typ v 9 vilket jag var skitstolt över. Sen helt plötsligt började jag må lite illa och hade en del dagar som kanske inte var så kul. Inget spy dock.
Temprament: Eh... om vi säger så här; att Björn inte har lämnat mig än är ett mirakel. Har visst lite ojämnt temprament.
Mood: Lite lipig. Såg avsnitt av "Gordon's Kitchen Nightmare"...hm.
Folk som vet: Typ alla, efter diverse privata meddelanden på Facebook ansåg jag att alla lika väl kunde få reda på det.
Cravings: Inga direkt än. Har haft lite sådär med matlusten, är mest sugen på rejäl husmanskost hela tiden. Sallader och sånt gör sig icke besvär.
Vikt: Vill inte veta..
Kön: Vi vill inte veta det heller. Men tydligen får man någon kod som man kan logga in någonstans på nätet och se senare. Det gäller att slänga den koden fort som fan.
Hoppas på: För att ta till en klyscha - alla vet ju att första pris är en tjej! (skämt, det spelar verkligen ingen roll)
Hade velat: Hitta kamerasladden så jag kunde lägga in lite bilder på mig själv som tjockis
Stoltast: Förutom jag och Björn? Mormor, morfar, farmor och farfar.
Längtar efter: Semestern, att bara hänga på Gotland och ta det lugnt. Traska omkring lite nere på Tofta, fixa lite med stugan, hänga lite inne i Visby och åka runt på mysiga bilutflykter.

Men mest längtar jag efter Björn just nu.

Inga kommentarer: