onsdag 1 juli 2009

Mamma, pappa och barn

Ja tro det eller ej men någon gång runt 9 januari så tänkte faktiskt jag och Björn att bli föräldrar. Helt sjukt - men sant. Vi är i typ 13 veckan nu så det där första hindret skall ju vara avklarat och jag har gått 1/3 av min graviditet redan. Det syns rätt mycket redan nu så jag var tvungen att lägga upp korten på bordet på jobbet redan förra veckan. Det visade sig då att min chef också är gravid i precis samma vecka som jag så nu kommer det traska runt två hipposar på jobbet i december. Eller i mitt fall förmodligen redan i september eftersom "Räkan" verkar växa och frodas rätt rejält där inne.

3 kommentarer:

Alex sa...

Yeay! Grattis grattis grattis grattis. pusses

Anna sa...

GRATTIS!! Ni har en underbar tid framför er. Perfekt att växa under höst&vinterkläder dessutom:-) Det här är större än ringen du har på fingret-jag lovar! Sköt om dig! Det här är tiden att bli ordentligt bortskämd! Grattis igen. Åh vad roligt det här var!!

Peter sa...

Ja då får man gratulera och säga välkommen till klubben! Skönt att alltid ha något att göra! ;)