onsdag 25 februari 2009

Blow my whistle baby

Jag är inne i något slags halvsjukt stadie. Jag är inte förkyld men ändå täppt i näsan på något sätt. Därav vaknade jag mitt i natten av att jag hade ett otroligt jobbigt utandningsljud i form av en visselpipa i näsan. Det var inte en sån där liten gullig bara, utan en rejäl trumpet som bara vägrade släppa taget. Man kan säga att jag lätt hade kunnat spela upp Symfoni nr 40 med Mozart utan problem.

För att bli av med den försökte jag med diverse medel såsom att snyta mig, fräsa, hosta, nysa, peta, pilla, stoppa upp en tops och gräva - men till slut fick jag ge mig, gå och lägga mig igen och andas med munnen öppen vilket är mitt värsta!

Vid lunchtid idag kan ni se mig utanför Åhléns för att konkurrera ut alla indianer som står och spelar på sina panflöjter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, humor =)

/Daxu