tisdag 24 februari 2009

Fotbollskväll hos familjen runfeldt/nero

Ja Björn har vänner hemma och de tittar på fotboll men eftersom världens snyggaste Sergio Ramos inte är med så har jag gett upp och gått och lagt mig i sängen. I vår nästa lägenhet, som än så länge inte existerar, så MÅSTE vi ha TV i sovrummet för pga den här fotbollsmatchen har jag nämligen missat "Den rätte för Rosing". Jag hade gärna velat se vad det var för spektakel. Hörde nämligen på radio reklamen här om dagen att det var 1 miljon svenska män som ville dejta Linda Rosing. Jag ställer mig lite frågande till den här siffran. Säg för enkelhetensskull att det bor 4 miljoner män i Sverige. 2 av dem är förmodligen för gamla eller för unga för att ens veta vem Linda Rosing är, skulle då 50% av de kvarvarande vilja ha ett förhållande med Linda Rosing? Känns lite sådär..

Det jag egentligen skulle berätta om innan jag snöade in på Linda Rosing var att jag börjar bli lite nervös över det här med visningen av vår lägenhet. Jag drömde att det var folk som snodde saker medan de var på visningen, bland annat en jättetjock brud som snodde våra grillbestick?! Lägenheten i Liljeholmen som vi var och kollade på förra veckan finns fortfarande kvar till utgångspris. Vi skulle kunna tänka oss den men till ett billigare pris, typ 1.7 eller något istället för 1.995 som utgångspriset är nu. De som bor där har tydligen redan nytt boende så förhoppningsvis blir de lite desperata snart. Vi kan ju inte gärna ge något bud förrän vi har visat vår.

Nähe, jag får väl helt enkelt lägga mig och läsa lite. Läser Camilla Läckberg just nu men tycker väl den är sådär måste jag säga. Önskar jag inte hade läst Stieg Larsson för då hade jag kunnat läsa dem igen. Någon som har något annat bra boktips?

Inga kommentarer: