måndag 5 januari 2009

Looking back

Jaha vad hände 2008 då?

Rätt mycket vid närmare eftertanke,

  • Jag tog mitt pick och pack och flyttade upp till Björn i Stockholm, något jag inte ångrat en sekund.
  • Vi skaffade en lägenhet ihop (eller tja, det är ju tekniskt sett fortfarande Björns.. )
  • Jag fick jobb på Fi genom att söka det på Arbetsförmedlingen. Faktiskt ganska stolt över att vara den enda jag känner till som fått jobb via arbetsförmedlingen.
  • Hängde två härliga veckor i Thailand - längtar tillbaka!!
  • Lärde känna massor av nya roliga jobbarkompisar som gör det värt att släpa sig upp till jobbet varje dag.
  • Förälskade mig i Gotland efter att ha hyst agg emot ön då jag var där och jobbade med hästar.
  • Bodde i en husbil för första gången i hela mitt liv på semestern - avdelningen saker jag inte vill göra igen.
  • Fick en ny tjänst på jobbet inom PR och Marknadsföring som jag alltid velat jobba med.
  • Tappat bort ett ex antal nycklar, låst ute mig ett ex antal gånger, glömt plånboken på jobbet och lite andra ställen samt säkert diverse andra grejer - börjar jag bli senil?
  • Fått veta att två av mina vänner skall bli mammor, samt att en av dem förlovat sig.
  • Fått upp lilla Millan till Stockholm - nu skall vi bara hitta tid till att umgås också.
  • Firat 1 år med världens bästa Björn!
Och säkert 1000 saker till som jag glömt. 2009 kommer säkert bli ett ännu bättre år!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du kika in hos mig och tack för komplimangen.
Han gör mig så sjukt stolt varje dag, min sötnos!!
Trivs du bra i Sthlm? Kul med fler bebisar : )
Kram