måndag 5 januari 2009

Back to work

Jaha första dagen på jobbet då, känns rätt bra faktiskt.
Tyvärr luktade det inte lika bra när jag dök upp, det visade sig nämligen att städerskan inte varit riktigt på alerten under julledigheten trots att hon borde ha städat minst 3 ggr.
Sen vår avslutningsfest stod det fortfarande mat framme, godis låg framme samt mina apelsiner med neijlikorkryddor hade ruttnat totalt. Kan man inte bara slänga sånt liksom? Min personliga favorit var dock att hon samlat ihop alla ölburkar (typ 6 flak) och tömt dessa men istället för att slänga dem direkt i en påse så fick de stå på diskbänken allihopa. Så min dag började med att plocka burkar.. kul.

I övrigt var det rätt lugnt, trodde jag skulle ha en massa mail om saker men det verkar vara ganska OK så jag kan fokusera på flytten istället. Min vecka ser väl ut så här ungefär;

Måndag:
Jobba
Utgång på kvällen?

Tisdag:
Ev jobba
Träna

Onsdag:
Jobba
Träna, kanske gå till jobbet om det kan bli lite varmare?

Torsdag:
Jobba, anordna någon form av försäljning av alla möbler vi inte skall ha med oss i flytten
Gärna träna här med

Fredag:
Jobba halvdag och sen eventuellt åka till Jönnet.


Kul va? Nu vet ni det också.

Inga kommentarer: