tisdag 23 december 2008

Hets hets hets

Trots att alla klapparna var handlade och utdelade så blev dessa två lediga dagar stressigare än jag förväntat mig ändå. Vi kom på att vi kanske skulle ta och köpa något åt Björns föräldrar samt till hans bror som vi ska till på julafton så jag har hetsat med det. Sen är det tvättid för att försöka få saker rena så vi kan packa ner allt vi skall ha med oss. Och för att kunna få med oss allt så har jag idag varit iväg och köpt en ; DRAMATEN-PENSIOVÄSKA! Yep en sån som alla gamlingar har när de är iväg och handlar. Den är fulare än stryk men jag tänkte försöka få Björn att dra på den. Fördelen är att det får plats rätt mycket grejer på den.

Förhoppningsvis slutar det också att blåsa så förbannat för annars kommer jag spy hela resan över..

Inga kommentarer: