torsdag 27 november 2008

Hurra för världens bästa

Idag är det Björns födelsedag!
Det firade jag med att bjucka på en weekendresa till Köpenhamn över lördag och söndag. Eftersom jag ville vara lite hemlighetsfull så berättade jag inte förrän idag på morgonen vart vi skulle. Men jag berättade inte bara rakt ut utan jag hade köpt något som skulle föreställa en ledtråd; nämligen dansk salami. Klockan 7 på morgonen var det dock inte helt lätt att få B att fatta detta men efter ett tag kom det ändå fram.

Sen käkade vi frukost på ett otroligt (o)charmigt fik precis nere på plattan. Eller det är ett bageri så allt är väldigt gott men under hela frukosten hade vi utsikt över en hemlös som packade ihop sitt lilla kit och skulle iväg på dagens vandring.

Ikväll får vi se vad som händer, inget direkt planerat men jag skall på stan och riva lite efter jobbet för att se om jag kan hitta något mer åt lilla hjärtat!

Inga kommentarer: