onsdag 29 oktober 2008

Jag är så sjuk..

Gick hem från jobbet efter lunch idag. Då satt jag och småhuttrade på min plats och hade sådär ont i ögonen. Hälften av jobbet är sjuka så jag tänkte att då kan jag likaväl gå hem också. Nu sitter jag dock hemma och har skittråkigt istället.. Har iofs hittat "Vänner" och framför allt "Dr Phil" men man blir ju lite uttråkad.

Viktigast av allt: Min nässpray är helt borta!! Jag hade den igår kväll men nu kan jag fan inte hitta den.. det är kaos och katastrof. Jag har ju bara hållt på en vecka med den, jag har alltså minst 3 härliga dagar kvar.

Men så vad gör man när man har tråkigt då? Jo man surfar runt på lite olika bloggar. Jag tycker det är rätt kul att läsa olika bloggar. Jag har en del favoriter som jag gärna delar med mig av, en del jobbrelaterade men framför allt väldigt mycket skvaller och helt oviktiga. Och ja, precis som många andra så läser jag tyvärr den här också. Och nej, jag vet inte varför.

Alex - bara för att jag tycker att han är väldigt rolig
Calle - rätt kul han också
Katrin - kanske inget geni men ändå ganska underhållande
Kling - egentligen inte särskilt underhållande blogg, jag läser den mest för att försöka lista ut hur i hela friden hon kan åka fram och tillbaka till NY exakt hela tiden?
Hibbs - verkar vara en rätt skön tjej
Underbara Hannah - börjat läsa rätt nyligen, hon är ju otroligt härlig!

Sen kollar jag läget med bloggarna på Resumé lite då och då, och naturligtvis också på KONTAIN där ni själva snart kan börja blogga också.

Så - se till att slösa bort hela dagen på att hänga på dessa bloggar nu. Att jobba är för losers.

Inga kommentarer: