torsdag 30 oktober 2008

Hade jag fått välja..

...så hade jag stannat hemma idag också. Men nu är det tyvärr inte möjligt eftersom jag måste in till jobbet och fixa lite grejer. Imorgon flyttar vi till en ny lägenhet med jobbet och jag måste styra upp lite saker tills dess. Mycket flyttande på oss nu, dels ny lägenhet med jobbet och dels nytt kontor senare i januari.

Ikväll är jag dessutom medbjuden på Bond-premiär. Swedbank har visst bjussat sina kunder och anställda med respektive så jag skall gå med världens bästa Björn och träffa lite av hans jobbarkompisar. Det blir nog kul även om jag precis hörde att filmen blev totalsågad av Hans Wiklund. Frågan är dock vad jag skall ha på mig? Alla kommer ju komma i sina små kontorsdräkter men eftersom vi inte riktigt jobbar så på mitt jobb så finns det två alternativ; slobby eller chic. Och eftersom jag har klädförbud så kommer jag naturligtvis inte att köpa något inför detta.

Mommi kommer upp i helgen, det blir mycket trevligt. Hon hade lite mycket i sitt schema men förhoppningsvis hinner vi hänga en sväng på lördag och söndagförmiddag. På söndag kommer även Laryd och Johan hem från Ryssland och stannar till en snabbis i Stockholm. Tillsammans med Lotta skall vi ut och käka en sväng på Judith & Bertil vid Hornstullsstrand. Det kommer bli supermysigt och förhoppningsvis är jag av med mitt nässpraysberoende tills dess.


Nu är det dags att hoppa upp och försöka piggna till!

Inga kommentarer: