fredag 10 oktober 2008

En fredag i Jönnet

Oj vad mycket jag har hunnit med idag. Kl 8.30 var jag ute på Spånis och fick världens härligaste ansiktsbehandling av Rebecka, mycket skönt och dessutom så är nu även mina ögonfransar och ögonbryn färgade vilket gör att jag inte tänker sminka mig på hela dagen.

Efter det var jag ute en sväng hos Anna-Karin i Bankeryd. Hon har världens mysigaste inredningsaffär som nu också börjat sälja kläder. Det slutade med att jag gick därifrån med en kofta som kommer bli min nya favorit. Alltid kul att träffa Anna-Karin och vi stod och pratade mellan alla små gummor som kom in hos henne. Hennes lokal ligger precis jämte någon PRO förening så det är massor av små gummor inne där, trots att det förmodligen inte är deras stil alls.

Nu är jag hemma, skall lägga ner huvudet i några minuter och sen håller jag på och försöker bestämma mig för om jag skall ta ett varv runt Munkan eller om jag skall till Friskis. Efter det blir det en härlig myskväll hos världens bästa Nolle. Min tanke är att jag nog skall sova över där också så jag får extra mycket tid med honom imorgon!!

Det enda som saknas är lilla Maj-Björn!

Inga kommentarer: