söndag 14 september 2008

Slapp helg

Ja den här helgen har varken jag eller Björn gjort särskilt många knop. I fredags somnade jag väl vid typ 21.30 och sov sedan till halv tio dagen där på. Jag önskar att jag kunde skyllt det på att jag jobbat och tränat stenhårt men så är tyvärr inte fallet.

I lördags var vi ute och gick lite runt Odenplan och St Eriksplan eftersom jag känner mig rätt lost där. På kvällen hade vi planer på att gå ut men det blev inget av dessa heller då Björn kände sig rätt seg.

Idag lyckades jag ta mig till Friskan och träna lite vid 10 tiden - ett väldigt märkligt pass som var klart inspirerat av olika etniska grupper. Vi gjorde tex indiska rörelser, dansade riverdance och lite salsa. Inget för en totalt obegåvad dansare som mig så med andra ord var passet inte särskilt jobbigt heller. Funderar därför på att gå ut och gå en timma nu så jag får lite rört på mig. Mitt lilla träningsschema går det ju sådär med som ni säkert förstår. Men tanken är att jag snart skall komma in på det i alla fall. Snart. Kanske i maj nästa år.
Idag har jag för övrigt också hängt på stan med världens bästa Charlottisch. De har infört dresscode på hennes jobb vilket har sänkt hennes humör rejält. Lotta är ju nämligen världens bästa på att hitta ett plagg som ser totalt hopplöst ut, sen gör hon något med det och helt plötsligt ser det ut som värsta designerplagget. Själv håller man sig till basutbudet och sticker gärna inte utanför ramarna. I alla fall inte frivilligt.

Inga kommentarer: