fredag 12 september 2008

Björn goes gay

Efter att jag suttit inne precis hela dagen igår så kände jag att en promenad vore på sin plats. Jag och Björn gick en sväng runt det vackra Reimersholme och satt på en bänk och mös i solen. På vägen tillbaka kände vi för att svänga in och ta oss en fika så vi hamnade på ett fik precis i början av Hornstullsstrand. Killen som stod i disken såg en aning suspekt ut (och inte suspekt som i mördare utan suspekt som i ej heterosexuell). Jag beställde mitt och han agerade rätt nervöst medan jag beställde och sen när Björn skulle beställa blev han helt till sig. Efter att ha gjort Björns espresso och fixat med hans kanelbulle så skall jag betala, men då utbrister killen bakom disken:

- Jag bjuder på kanelbullen eftersom du är så gorgeus darling, du är det snyggaste jag har sett på länge så jag blir helt till mig.

Eftersom han uppenbarligen inte menade mig så fick jag glatt betala mitt eget fika och sen övergå till att hålla en beskyddande hand på Björn under hela fikan.

Inga kommentarer: