lördag 12 mars 2011

SIFO kan dö

För ett tag sedan var jag med i någon SIFO-undersökning. Inget konstigt med det. Någonstans där angav jag tydligen att jag var sambo.

När vi var och handlade på Ica Maxi eller något så ringde telefonen och då var det från SIFO, men ville de prata med mig? Nej, de sökte Björn - på min telefon? Då sa jag att han var upptagen. Sen pratade vi lite om det och tyckte att det var lite märkligt att de ringde på mig för att få tag på honom. Har de koll på precis vem som är ihop med vem på SIFO eller?

Igår hade jag ett missat samtal från samma nummer och idag ringde det igen. När jag svarar så är det samma sak - de ringer från SIFO och vill ha tag i Björn. När jag ifrågasätter varför de ringer på min telefon för att få tag på honom så lägger hon på i mitt öra??

Jag ringer tillbaka och kommer till ett telesvar som säger att jag kommit till SIFO och att jag förmodligen blivit uppringd gällande någon slags undersökning.

SIFO kan dö.

Inga kommentarer: