onsdag 9 mars 2011

Bloggtorka

Att inte omge sig med barn som gör något konstigt, dumt, elakt eller jobbigt gör att jag helt plötsligt inte har något att skriva om heller. Jag trivs ju på jobbet så jag kan ju inte skriva något illa om det. Vilket jag visserligen inte hade gjort heller för den delen - lite PR lärde jag mig nog allt.

Mitt liv just nu går ut på att hitta tid för att jobba och förstå saker, hitta tid för att hinna hem i tid, hitta tid till att leka med barn, hitta tid till att umgås med Björn, hitta tid för att få en killer-body till sommaren och framför allt till bröllopet. Ja och sen är det ju allt det där andra i form av laga mat, städa och annat okul. Och sen är det ju trevligt att hinna med att Facebooka lite och blogga. Och att läsa bloggar. Men jag hinner ingenting. Och då jobbar jag ändå bara 75%.. Är det det här som kallas vardagspussel? Tänk sen när barnen kräver att bli skjutsade till handbollen/ridningen/fotbollen/kompisar. Jesus.

Inga kommentarer: