torsdag 20 januari 2011

Dagens träningspass

Passet jag tänkte träna ikväll heter MRL - Mage Rumpa Lår.

Känns som att majoriteten på det här passet kommer vara tjejer.


Uppdatering: Det blev ingen träning varken för mig eller Björn. B skulle träna brottning med fotbollslaget i närheten av Cloetta Center. Tyvärr utspelade det sig handboll samtidigt så att få en parkeringsplats var omöjligt.

Själv fick jag en katastrofal huvudvärk framåt eftermiddagen och för att spetsa tillståndet så har jag också något slags magknip. Jag håller tummarna för att det inte blir någon maginfluensa av detta men för att vara på den säkra sidan har jag beordrat Björn att köpa med choklad hem från Ica. Kanske inte det min mage behöver men skall jag spy så vill jag åtminstone ha ätit något gott innan. Avdelningen kvinnlig logik.

1 kommentar:

Lysande ögonblick! sa...

haha. ja det känns lite så. :-)

Duktig du är Julia!!!!!!!