måndag 13 september 2010

Valvaka

Mycket politik på mig nu men jag tänkte berätta att vi har bjudit in några vänner till valvaka på söndag. Min tanke är att den skall ske i sann amerikansk anda med ballonger, chicken wings och ...? Ja vad har de mer för något? Skyltar med allas namn på som man kan vifta med. Nu kommer vi inte vara mer än 7st så det känns kanske lite overkill. Jag hade planer på att bygga upp ett litet röstbås också (typ ett lakan i ett hörn) där det enbart finns 7 röstsedlar. Får man gå in först får man välja på alla 7 men om man råkar hamna sist så måste man rösta på det partiet som finns kvar. Rätt ologiskt med tanke på att det naturligtvis skulle bli lika...

Det skall bli kul i alla fall men jag hoppas inte det håller på längre än till 23 för det verkar vara fysiskt omöjligt för mig att hålla uppe ögonen efter den tidpunkten.

Inga kommentarer: