onsdag 8 september 2010

L-A-T

Jag är så lat. Så fruktansvärt lat. Jag orkar inte gå ut och gå på morgonen längre, eller åtminstone inte varje dag. Jag drar mig verkligen för det och funderar på om jag inte är lite trött istället och om jag inte skall sova lite när barnen sover. Fast egentligen är jag inte trött. Nätterna har nämligen fungerat rätt bra nu sen vi flyttade dem. De sover från 19 fram till 04 typ, får lite mjölk och somnar om till 06. Med andra ord får jag runt 6-7h sömn per natt vilket räknas som helt OK. Ta i trä nu att det här fortsätter, allra helst utan det där nattmålet.

Men tillbaka till min lathet. Jag får nog gå till någon hälsokostaffär och köpa på mig något för inte kommer jag att tappa de där sista kilona av att sitta här hemma och gnälla. Problemet med hälsokost är att jag börjar väldigt ihärdigt de första 2 veckorna för att sedan successivt glömma bort eller inte orka ta tabletterna/shotsen eller vad det nu är.

Hej jag heter Julia och jag är lat.
Hej Julia.

Inga kommentarer: