fredag 3 september 2010

Dags för något eget

Nu får det vara nog med barn i vårt sovrum, vi har ju ett tomt rum som mest fungerar som skräprum just nu - där skall barnen in. Idag är det jag som tar på mig inredningshandskarna och tar tag i det projektet. Ja mellan de små stunderna man kan vill säga.

Jag återkommer med före och efter bilder. Ifall det blir bra. För övrigt har jag nog bestämt mig för att lägga i såna där stora Duplo/Legobitar i taklampan som jag skrev om tidigare. Hoppas kunna hitta lite sånt på tex ÖB, eller måste man köpa på snordyra BR? Vi skulle behöva lite fina nattlampor också att sätta ovanför sängen men jag vägrar köpa på IKEA. Någon som har något roligt förslag på vart man kan få tag i det?

I övrigt är det storstädning som gäller hemma. Det ligger saker överallt och det vore himla skönt att slippa ägna helgen åt att städa. Eventuellt kommer Millan och Åsa ner från Stockholm på besök också - det blir trevligt!

1 kommentar:

Louise sa...

den här veckan har de kampanj på netto, duplo eller vanligt lego för 129 spänn! vi har köpt!