fredag 6 augusti 2010

Some time on my own

Någon helg, oklart när eller vart så kommer jag att checka in mig själv på spa. Jag skall åka helt ensam, ingen Björn, inga barn och inga vänner. Bara helt ensam med möjligtvis en bok. Jag skall göra behandlingar. Jag skall sova. Jag skall ligga och titta på TV. Jag skall pilla mig i naveln. Jag skall beställa upp roomservice. Jag skall kolla på någon film. Jag skall lägga mig och sova supertidigt. Jag skall sova tills jag vaknar och när jag har vaknat skall jag lägga mig ner och sova lite till. Jag hoppas på att det kommer regna konstant så jag kan göra allt detta med gott samvete.

Jag vet inte när men jag vet att jag ser fram otroligt mycket mot den här helgen.

2 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Klart du ska. Det är du värd! Pussgurka!

Jullan sa...

Eller hur är jag, gäller bara att hitta något ställe att åka till nu!