lördag 21 augusti 2010

Lördagsshopping

Efter en rätt sur fredagsnatt och dessutom besök av min bästa familj idag så var jag rätt trött när klockan började närma sig eftermiddagen. Vid halv sex kändes det även som att barnen packade ihop och ville gå och lägga sig. Vi var bjudna på fest till Anna och Tobias i trappuppgången jämte men det var inte läge att ta med sig två superskrikiga barn in så jag avstod frivilligt från att gå. Har lite huvudvärk och känner mig allmänt hängig så att hänga framför TVn i mysbyxor är precis min melodi idag.

Tyvärr råkade jag hänga lite framför nätet också och "tyvärr" råkade min hand klicka hem kläder för typ 1800:- från Nelly.com. Detta inkluderar dock vad jag hoppas vara en supersnygg jacka, en fantastisk kjol, en fräsig leopardtunika samt ett par förhoppningsvis inte allt för tighta byxor. Håll tummarna med mig!

Inga kommentarer: