onsdag 2 juni 2010

Dagens projekt

  • Rensa ut kylskåp/frys/skafferi
  • Packa kartong med saker som vi behöver få tillgång till direkt i Linkan
  • Plocka ner alla hyllor/tavlor
  • Rensa avlopp i duschen
  • Plocka ner alla gardiner samt gardinstänger
  • Tvätta ikväll
  • Helst hinna klippa sig hos Turren nedanför. Fattar inte hur fort håret helt plötsligt växer.
  • Hinna gå ut och mysa lite i solen
  • Ev hinna träffa kusin Helena
  • Montera ner lampor
  • Plocka ihop all elektrisk utrustning
Och säkert 1000 saker till. Jag ser mest fram emot att rensa avloppet. Det skall bli kul. Sen ser jag också fram emot att ta hand om Polly idag. Igår trodde jag på allvar att jag skulle sätta ut henne på balkongen och stänga dörren ett tag. Hon är inne i en period när precis ALLT är skitsurt. Sitta i babysitter - skitsurt. Ligga i babygym - skitsurt. Sitta i mitt knä - OK i exakt 2 min. I Linköping blir det till att köpa en sån där gåstol som hon kan åka runt i, det borde få tyst på henne.

Inga kommentarer: