måndag 31 maj 2010

Mors dag

Ja igår fick jag då uppleva min första mors dag. Det hände inget speciellt - jo Björn tog barnen vid 6 på morgonen så jag fick sova i typ 1-1½ h mer. Annars hände inget speciellt men jag skall inte spela martyr över detta. Vi har liksom inte hunnit med att tänka på såna där saker som årsdagar, mors dagar och annat för det har varit så himla mycket annat just nu. Vi får fira en vecka i streck senare istället.

Men i alla fall så fick jag ett kort som Dino och Polly hade målat åt mig. Eller det skulle ju föreställa det. Björn lämnade fram det och fnissade kopiöst mycket och tyckte han varit jätterolig som målat på en bebis vis. Det jag mest garvade åt var att jag vet att det skulle se precis likadant ut ifall det varit Björn som målat "på riktigt".

Inga kommentarer: