tisdag 30 mars 2010

Första natten

Imorgon åker Björn till Gotland för att spika på stugan och fixa med lite annat. Jag och barnen stannar hemma och får sällis av mina päron. De kommer ju dock inte förrän på torsdagkväll så onsdag natt och torsdag dag är det enbart jag och barnen. Det skall bli intressant. Ingen man kan skylla på, skälla på eller styra med. Jag hoppas på att barnen kommer vara lite osynkade hela natten och att de är snälla mot mig på dagen.

Har ni några tips på vad vi skall hitta på? Det känns lite som att man bara kan vara ute och gå ett visst antal timmar per dag. Det kommer säkert regna eller något också. Då finns det ju en liten risk för att vi kommer gå varandra på nerverna. Eller så tar jag med mig dem till Sickla och shoppar lite. Det funkar alltid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman. Nu fick jag dåligt samvete och känner mig som sämsta vännen som banga idag. Vad sägs om att gottgöra detta med att jag kommer med frukost på torsdag och sen kan vi ta en promenad på fm. Jag har skola vid 13 så kan va med dig och barnan hela fm om ni vill och kan. Kramar Åsa