fredag 15 januari 2010

Världens bästa preventivmedel

Vi hade besök av Björns jobbarkompis Linn och hennes sambo Jens i tisdags. Jag vet inget om deras situation när det gäller familjeliv men jag är rätt säker på att vi lyckades skrämma dem från att skaffa barn inom de närmsta tio åren. En sällan skådad skrikfest satte igång på BÅDA barnen och höll i sig i typ 1h. Det har aldrig hänt innan och varken jag eller Björn kunde riktigt fokusera på vårt besök eller äta maten som vi köpt. Linn och Jensa, nyss hemkomna från en 4 veckors semester i Australien var nog rätt lyckliga när de fick åka härifrån.

I onsdags kom min vän Annika och hennes Olle på besök. Vi var lite nervösa att samma procedur skulle utspela sig ytterliggare en gång men helt plötsligt bestämde sig barnen för att vara små änglar istället. Så änglalika att Olle till och med gav sig på att mata Dino med glatt humör!

1 kommentar:

Annikasan sa...

Vad kul det var att Olle och jag ytckte det var så vansninnigt kul att mata Dino. Vi skrattade verkligen hjärtligt.

Vi är inte så vana vid barn.Det kanske märktes. hrm...