fredag 4 december 2009

Hipp hipp hurra!

Imorgon är det inte bara världens bästa Soffas födelsedag, eller dagen då Mille döps utan också dagen då jag och Björn bestämt skall vara vår officiella "träffedag". Imorgon firar vi med andra ord 2 år!

Anledningen till att det blev just 5e december är lite oklart men vi tror att vi bestämde det för att det var ett enkelt datum att komma ihåg - väldigt romantiskt. Och sen var det så också att Björn skickade en "is now in a relationship" på Facebook så då vart det ju liksom ute och allmänt. Fast än att jag fortarande bodde i Jönnet vid den tiden.

Min plan är nu att svänga ihop något smaskigt till kvällen och kanske till och med städa i ordning här hemma lite. Eftersom jag råkade käka upp Björns Toblerone som han fick i födelsedagspresent kanske jag får köpa en ny sådan också.

Puss och hurra till oss!

Här med snygga skenor i munnen för vitare tänder. Det funkade för övrigt sådär..

Inga kommentarer: