måndag 9 november 2009

Vilken helg!

Jag vet inte vart jag skall börja ens. Hela veckan har ju varit en enda orgie i presenter från världens bästa Björn i form av rosor, parfymer, städad lägenhet osv. I lördags så skulle han på lagfest på kvällen så då var det bestämt att vi skulle ha något slags mys på dagen. Exakt vad kunde han ju dock inte bjuda på att tala om, nejdå det var ett himla smusslande men "taxin skulle komma och hämta oss kl 14.45." Fast sen blev det typ tre. Och helt plötsligt var tiden inte helt bestämd utan vi kunde gå iväg lite när som, och då hamnade vi på Thaimassage vilket var fantastiskt för trötta och svullna ben. (Att den lilla thaitjejen beklagade sig för mig och hur jobbigt mitt liv kommer bli med tvillingar är ju dock en annan historia.)

Väl hemma igen så började B förbereda sig inför kvällen och jag funderade på att sätta på "All by myself" med Celine Dion för att spela lite martyr när det helt plötsligt ringde på dörren - och vilka stod där om inte världens bästa brudgäng!! Då har nästan hela gänget lyckats få ihop en helg som passade dem för att ta sig upp till Stockholm bara för att ha en babyshower för mig, så fantastiskt gulligt så man blir helt tårögd. Så kvällen slutade med en massa god mat som änglarna hade tagit med sig, presenter och massor av härligt snack och skvaller. Att sedan en liten halvfull och mysig Björn kom hem vid 3.45 på morgonen gjorde ju inte saken sämre. Det skulle möjligtvis vara att han körde "Sjöstjärnan", dvs att försöka sprida ut kroppsdelarna på så stor plats som möjligt i sängen. Tänk inte på mig som är gravid...

Söndagen åt vi en härlig brunch och sedan var det dags för brudarna att åka hem efter en intensiv helg. Tusen tack för att ni tog er tiden att komma upp, jag vet hur svårt det är att få till ett datum som passar alla. Och tusen tack för alla fina kläder, skor och leksaker. Bill och Bull kommer bli snyggast i hela världen!

Inga kommentarer: