tisdag 17 november 2009

Oooops she did it..

Idag var vi på vårt 3e ultraljud. Jag tycker fortfarande det är jävligt krångligt att se något överhuvudtaget, det hon sa var ett lårben var jag övertygad om att det var ryggraden. I vilket fall som helst så var allt bra med de två små busarna, de växer och frodas precis som de ska även om de kanske var något något något under den vanliga linjen men det är å andra sidan rätt svårt att mäta dem och få exakta mått.

Dock lyckades hon försäga könet på en av dem. Eller jag var den enda som uppfattade det, Björn hade fullt upp med att titta på skärmen. Sedan när hon höll på att skriva i alla resultaten så lämnade hon skärmen med alla siffror på och då stod det kön där också. Återigen var det bara jag som såg detta också vilket naturligtvis satte mig i en liten dum situation eftersom Björn absolut inte vill veta. Jag tänkte att jag minsann skulle kunna hålla mig och hade kvar den tanken i ca 30 m tills det att vi kom till hissarna. Sen var jag tvungen att berätta för Björn, eller berätta att jag ev trodde att jag visste vad det var för något. För grejen är ju att jag inte är helt säker men jag tror ju.

Men för att vara på den säkra sidan så kommer vi inte berätta för någon ändå, känns dumt om man går och sprider ut en massa och så är det helt fel.

2 kommentarer:

Fia sa...

Åmeh!! En cliffhanger!! Som tydligen kommer att vara i flera veckor till!

Jullan sa...

Ja eller åtminstone till jag och Böna kan få ett litet klarare besked i vad som egentligen gäller här!! :)