torsdag 5 november 2009

Bästa tipset!


Om du har tänkt att bli preggo, är pappa eller anhörig till någon som lagt på sig lite i vikt på ett speciellt ställe så vill jag härmed slå ett slag för: TRIKÅKLÄNNING!

Bästa uppfinningen någonsin. Jag har ett två stycken som jag använder i stort sett varje dag (naturligtvis får de tvättas ibland också) från Indiska, en svart och en grå.

Det är nämligen så att kläder som innan fungerade som klänningar, tunikor, stora skjortor och annat helt plöstligt inte längre räcker ner över räven utan stannar ovanför. Med andra ord behövs det något under om du inte vill se ut som en fjortis kl 23 på stan en kall vinternatt.

Ta tex den gråa jag har på mig här, den gick "långt" nedanför rumpan innan och kunde fungera enbart tillsammans med ett par tights, men nu - dont think so.

Det var dagens fashion tips från mig. Vassego!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Vad fin du är!

Annikasan sa...

Tack för tipset! ;-)

Jullan sa...

Sandra: Alltså lite pinsamt men jag måste bara fråga vilken Sandra du är? Jag har en kusin, en vän, en bekant och en gammal klasskompis.. :)

Annika: Ja men förstår du att trikå funkar ju i alla lägen. Dessutom blir det inga såna där jobbiga märken på hela kroppen efteråt. OCH man kan andas precis hur man vill!

Sandra sa...

Jag känner inte dig. Vet inte hur jag trillade in på denna bloggen egentligen, men har fastnat kvar. Så det är absolut inte pinsamt :)