torsdag 22 oktober 2009

Ullared - here we come

I jakten på mogenhet så drar vi hem till Jönnet i helgen och tar "vägen förbi" Ullared. Det finns ju egentligen inget vägen förbi någonstans när man åker från Stockholm men nu har ju Björn aldrig varit där och jag tycker att han förtjänar att få åka dit en gång. Jag kan dock ha jobbat upp en liten för stor förväntning hos honom men jag hoppas inte han lackar ur fullständigt på mig.

Det skall i alla fall bli skönt att komma hem en sväng, vi åker imorgon direkt efter att vi varit på besök hos barnmorskan på morgonen och sen får vi se om det blir Ullis på fredagen eller lördagen. Måste ju passa på att krama och gulla med Noel och lilla Mille också. Har ju bara sett Mille-pille på bild så det skall det bli ändring på.

Mitt enda viktiga tills imorgon är att försöka plocka med en kamera och dokumentera alla muppar som är på Ullared. Det är ju lite white trash varning på de flesta om jag inte minns helt fel. Där passar vi in fint!


Bilden hämtad från "People of Wall-mart"

1 kommentar:

Löwet sa...

Sa ju att du inte fick lägga ut denna bild på mig och Tobbe..