tisdag 22 september 2009

För 2 år sedan

Det kanske är lite mer men för typ 2 år sedan så träffades jag och Björn. Eller egentligen är det nog nästan 2½ år sedan om inte mer när vi träffades på Obaren för första gången. Mitt enda minne därifrån är dock mest att en viss Mr D Xu valde att ignorera mig helt och hållet. Han tyckte tydligen jag var lite tråkig vilket jag absolut inte kan förstå. Mitt största minne från Björn denna kvällen var att jag inte hörde ett ord av vad han sa.

I vilket fall som helst så dröjde det ytterliggare ett halvår innan vi träffades mer på "riktigt". Helt sjukt att det bara är 2 år sedan, det känns som vi känt varandra betydligt längre. Å andra sidan har vi ju hunnit med rätt mycket på 2 år också. Jag har flyttat till Stockholm, vi har köpt lägenhet ihop, vi har förlovat oss och nu väntar vi tvillingar - helt fantastiskt!

3 kommentarer:

Alex sa...

Aaaaah men hallååååå...du måste ju nämna i vilket sammanhang kärleken uppstod?!!!!! Vems fest? Vilka fyllde år?

Fina är ni! Stor kram

Jullan sa...

Sant Alex, tusen tack för att du och Lotta bjöd in Björn till er födelsedagsfest!!

Anonym sa...

Låt oss ta min version av the story;

visst, du va nog inte den roligaste den kvällen men samtidigt måste du ge mig lite cred som bad Björne rädda mig eftersom jag inte orkade föra en monolog med mig själv!

o se hur bra det blev =)

du är jättefin med din mage och jag hoppas verkligen att jag får möjligheten att hälsa på er snarast! Hälsa B,

/D