onsdag 12 augusti 2009

Troligt

OK nu pratar vi om något annat. Tillbaka till den halvbittra och cyniska sidan igen.

Vi skall snacka prinsessan Madde och hennes nya fiancé. Denna Jonas som klart är Knugens och Drottningens favvo framför Ockelbo-geniet. Denna Jonas som vid närmare eftertanke ser helt OK ut i kostym och som tydligen har haft pengar alternativt bett kungen om en rejäl slant för att få till en ring på lillsessans finger som de som kan och vet värderar till typ 4 - 500 000:-. Jag som tyckte att min var dyr. I alla fall så tycker jag att det verkar lite jobbigt för honom att han måste vara så korrekt och trevlig i sina svar. Tex gällande frågan; Vad föll du för hos prinsessan?

"Jag föll faktiskt för hennes vackra blå ögon och hennes härliga skratt. Hon är en otroligt glad och positiv människa som alltid ser det bästa i alla vilket jag tycker är fantastiskt härligt."

Alltså jag tror ju kanske inte att det här är den helt korrekta versionen. Hade det inte varit mycket roligare om han fått ett tourettes anfall och sagt något i stil med; Hon har så himla schyssta pattar?

Eller? Nähe..

Inga kommentarer: