fredag 28 augusti 2009

Status

Vecka: 20+5
Mår: Bara bra, är lite trött idag men aldrig annars vilket är bra antar jag. Har kassa järnvärden dock.
Har mått: Bra sen v14 tror jag.
Temprament: Som en filbunke, finns inget som kan göra mig upprörd. Absolut ingenting.
Mood: Lätt neggo till att jobba mer nu en fredag.
Cravings: Inga alls än så länge. Men det vore ju synd om jag inte fick några så jag fortsätter att äta lite choklad då och då. Mest för att jag ska..
Vikt: Har nått flodhäststatus
Kön: Har lite olika teorier. Först trodde jag det var en av varje eftersom hon som gjorde ultraljudet kunde vara såååå himla säker på att det var tvåäggs. Nu har jag ändrat mig och tror två tjejer eftersom hjärtslagen var väldigt lika och dessutom rätt snabba. Är det bara jag som läst det eller brukar inte tjejer ha lite snabbare hjärtfrekvens?
Hoppas på: Två siamesiska tvillingar. Det verkar smidigt.
Hade velat: Vinna fem miljoner på lotto och ha en privatchaufför som körde hem mig från jobbet.
Stoltast: Alla tror jag
Längtar efter: Helgen. Att bara slappa och inte göra något alls. Fast imorgon skall jag gymma lite tror jag. Eller jag säger det ialfl. Det låter bra.


Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: