måndag 4 maj 2009

Svininfluensan är här

Och jag är den första att bli drabbad. Trodde mitt illamående på tuben idag på morgonen enbart handlade om att alla luktar så illa och man står så trångt men icke. Kände mig lite halvvissen på jobbet och efter att fått riktiga jag-mår-illa känslor så tänkte jag att det kanske är bäst att jag går hem. Att spy på jobbet kändes så där. Promenaden hem var den längsta jag någonsin gjort, fick sätta mig ner ungefär var 300e meter och vila, knäppa upp jackan, ta på mig jackan och knäppa upp igen.

Kommer hem och börjar spy som en gris. Jag har inte spytt på jag vet inte hur länge och jag är ALDRIG sen med att tala om att jag minsann inte kan drabbas av maginfluensa och sånt. Tji fick jag. Nu ligger jag här hemma och kan inte få i mig något annat än lite avslagen sockerdricka. Men jisses vilken bra grej inför beach 2009!!

Inga kommentarer: