måndag 4 maj 2009

Back to work

Jaha och så var den mini-helgen över. När har nu jesus eller någon annat gjort något nästa gång så man får vara ledig?

Vi har haft det bra på Gotland även om det blev lite hastande fram och tillbaka. Två dagar är för kort tid för att stanna där och försöka få något gjort samtidigt som man njuter lite av sin ledighet. Nu är i alla fall en helvägg gipsad som har varit lite jobbig att handskas med. Det kommer en kille och skall kakla i badrummet i början av juni så tills dess måste Björns mamma ligga på sina söner lite så att det händer något. Vi har nog tyvärr ingen möjlighet att komma tillbaka innan dess eftersom vi har fullt upp med flytt och annat då. Vi får väl se hur det gå helt enkelt..

Idag på morgonen regnade det så jag fick ta tuben - inget jag gör om igen. Efter att ha vant sig vid frisk luft är det för jävligt att gå ner i svett/kiss/andedräkts doften och jag var jävligt nära ett tag att spy. På rikigt. Fick sån där panikkänsla att jag funderade på om jag skulle hoppa av i Gamla stan bara för att få lite frisk luft. Höll dock ut tills jag kom fram men regnar det imorgon så är det jag som införskaffar en poncho eller något.

Inga kommentarer: