onsdag 6 maj 2009

Lite sjuk ändå?

Jag har varit på jobbet idag. Allt det här med att ligga hemma och glo på TV höll på att göra mig galen så idag släpade jag mitt lilla trötta själv till jobbet och fick lite gjort. Mycket skönt även om cykelturen till jobbet tog ungefär tre gånger så lång tid som vanligt.

Under mina sjukdagar har jag tydligen byggt upp ett stort shoppingbehov. När det var fem minuter kvar tills jag skulle sluta såg jag mig själv spendera hutlöst med pengar i någon affär, men sen när jag hamnade på Zara så fick jag typ akutsvettningar och bara kände att "näääeee jag vill heeeem". En väldigt ovanlig känsla som inte alls känns bra. Den måste arbetas bort omedelbart och kan väl egentligen bara ha och göra med att jag förmodligen fortfarande är sjuk?

Nu har jag ju dock internet som en kär vän, och vad finns där? Jo kläder!! Så kom igen, vart handlar och fyndar ni kläder någonstans?

Inga kommentarer: