tisdag 12 maj 2009

And they lived happily ever after

Har ni sett något så vackert? Jag är numera förlovad tillsammans med världens absolut bästa Björn!! Fantastiskt!

Dock har ju otroligt dåligt samvete idag för hur envis jag kan vara ibland. Björn började nämligen med att säga att vi kunde gå bort och hälsa på hans farbror och faster som firade bröllopsdag på Hilton vid Slussen. Jag som kanske tycker att vi hängt med hans släkt både en och två gånger den senaste tiden sa väl något i stil med "Vad i helvete skall vi göra borta med dem? Kan de inte få fira i fred?". Efter att ha lockat med att vi kunde gå ut och äta så gav jag med mig till slut, dock under förevändningen att vi skulle äta FÖRST. Jag var nämligen jättehungrig.

Sen började vi gå bortåt Slussen, men inte den närmaste vägen utan här skulle det gås utmed Skinneviksberget, vilket jag tyckte var en fantastiskt lång omväg. Detta kan jag ha nämnt både en och två gånger också.. (Det är nu jag har lust för att döda mig själv) Men sen när vi stod så vi kunde se åt hållet där vi hade vår första date, och åt Kungsholmen där vi bodde tillsammans först samt ha Hammarby Sjöstad i ryggen så gick han ner på knä och friade. Mina nerver..

Så i solnedgången bestämde vi oss, vilket vi kanske redan gjort iofs att vi skulle leva lyckliga i resten av våra dagar. Bröllop är inte bestämt än för nu måste det här smältas först men snart kanske vi kan ta tag i det också.

7 kommentarer:

ALVA.B sa...

Men vad kul, ett stort GRATTIS från oss!

Anonym sa...

Gud va din Björn är guld värd. STORT grattis igen och igen till er båda.Kram åsa

Alex sa...

Superfin ring Jullan! Grattis!

Anna sa...

GRATTIS gumman. Vad glad jag är för din skull! Inte för att jag har träffat din blivande man, men han kan ju omöjligt vara lika vägraväxaupppinsam som ditt ex:-) Ringen är jättefin!!

Anonym sa...

Stort Grattis till förlovningen!!! Kramar Johanna F

Jullan sa...

Stort tack till alla! Det känns helt fantastiskt och jag är verkligen superglad över att ha träffat världens finaste. Särskilt efter att han inte knuffade ner mig för berget när jag uppenbarligen förtjänade det.. ;)

Anonym sa...

Grattis till forlovingen! Du vet ju att jag foljer din blogg ibland och nar man laser nagot sant har fint maste man ju passa pa att kommentera!
Onskar er all lycka!
Halsningar fran kusin Malin