torsdag 23 april 2009

Hectic May

Maj månad ser ut att bli hektisk, åtminstone om man tittar på helgerna. Kommande helg så fyller min kusin Helena år, jag har en jobbarkompis som kommer från NY som förväntar sig att bli underhållen, Björns kusinbarn fyller 1 år och skall firas i Järfälla och Björn skall ut med fotbollskompisar.

Helgen efter är valborg och 1 maj. Valborg blir det nog party på kontoret, 2 maj är det maskerad där vi fortfarande inte har bestämt vad vi skall klä ut oss till och egentligen borde vi kanske åka till Gotland för att fixa lite med stugan.

Helgen efter det, typ 8-9 maj eller något så firar mina Växjövänner Åsa och Millan att KYD har lanserats, Björn har typ två fotbollsmatcher. Även här borde vi kanske egentligen åkt till Gotland.

Helgen efter det kommer världens bästa Nolle med föräldrar upp. Och tekniskt sätt kan man ju säga att de är fyra eftersom jag skall bli faster igen!!!

Helgen efter det är veckan innan vi skall flytta så då har vi nog inte så mycket val förutom att packa och fixa. På torsdagen den 28e går flyttlasset och fredagen den 29e skall ägnas åt att städa. Helgen som kommer efter har mormor dragit ihop till ett party (läs kakfest) eftersom hon fyller 90, hennes bror 85 och hennes syster 82 eller något.


Egentligen skulle jag helst bara vilja ta det lugnt men det får man göra när man blir gammal.

Inga kommentarer: