torsdag 9 april 2009

Back to the roots

Idag tänkte jag lämna jobbet vid 14 tiden och dra mig hem till Jönnet. Det största problemet just nu är hur jag skall få tag i något drickbart till morgondagens utgång. Jag har alldeles för mycket packning med mig för att kunna springa iväg och köpa innan jag hunnit till bilen, alternativ två är att stanna i typ Skärholmen där bilen skall hyras och köpa där men vi vill ju å andra sidan komma iväg så fort som möjligt. Alternativ tre är att hoppas på att det går fantastiskt fort hem så att vi hinner hem innan systemet på A6 stänger vid 20. Borde gå men man vet ju å andra sidan inte hur många andra som tänker samma sak..

Det skall ialfl bli skönt att komma hem, och skönt att få träffa Björn igen. Han sluter upp i Oskarshamn på fredag så jag skall åka och hämta honom där. I övrigt finns det inte så mycket mer planer än att gå ut en sväng, träffa alla tjejerna som lyckats tajma sin hemresa också och naturligtvis hänga med världens bästa Noel.

Skall bara jobba av lite först så jag verkligen kan åka hem med gott samvete också.

Glad påsk på er!

Inga kommentarer: